زمانی را که با یکی از دوستان و یا همکارانتان در حال مکالمه هستید را به یاد بیاورید. آیا فقط صحبت های او را می شنیدید یا به آنها گوش می دادید؟ باید دقت داشت که حتی بیشتر از خود ما، طرف مقابل به سرعت قابلیت تشخیص هر یک از این دو حالت را دارد. قصد ما صرفاً بیان این تفاوت نیست، بلکه می خواهیم ضمن بیان ضرورت توجه به مهارت گوش دادن فعال به عنوان یک مهارت کلیدی در بهبود ارتباطات، راهکارهایی برای توسعه آن ارائه کنیم.


پرسش مهر 19 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق شیرین پارسی پژوهشی حوزه علمیه الزهراء(س) خلخال زمستون فیزیک، رایانه، آموزش، معاونت پشتیباني آموزش و پرورش، دانلود، خواندنی theodorejiursk32 paikka شه دروس معرفی کالا فروشگاهی emsg-ar همه چيز هست