اموزشگاه عکاسی  قوانین در عکاسی انتزاعی با بسیاری از سبک های عکاسی نظیر پرتره، مجالس و طبیعت تفاوت دارد و به شما این اجازه را می‌دهد تا ماهیت هنری خود را بیان کنید.

به طور کلی عکاسی انتزاعی یعنی بیان افکار و احساسات با المان‌های داخل تصویر بدون استفاده از قوانین عکس‌های واقع گرایانه. با فراتر رفتن از نمایش یک شیء، صحنه یا هر عنصری به شکل معمول جزئیاتی آشکار و دیده می‌شوند که معمولا نادیده گرفته می‌شدند و تخیل بیننده را تحریک می‌کنند.

برخی از گران‌قیمت‌ ترین و با ارزش‌ ترین آثار هنری جهان واقعا عجیب و غریب هستند و به نظر نمی‌رسد داستان خاصی را روایت کنند ولی بیننده را به سطح عمیق تری از فکر فرو می‌برند. این از ویژگی‌های بارز آثار انتزاعی است.

در ادامه با هم می‌بینیم که چه چیز عکس‌های انتزاعی را جذاب تر می‌کند.

عکاسی انتزاعی

عناصر کلیدی یک عکس انتزاعی چیست؟

  • سادگی
  • ترکیب‌بندی
  • زاویه دید
  • نورپردازی
  • هارمونی و هماهنگی
  • راز و رمز

عکاسی انتزاعی برخلاف سایر ژانرها به دنبال پیروی از قوانین سخت عکاسی نیست و فقط چند عنصر وجود دارد که با گنجاندن آنها در عکس انتراعی خود، می‌توانید عمق و جاذبه بیشتری به وجود آورید. این عناصر به عکس‌های انتزاعی معنی و مفهوم مشخصی می‌بخشد و بیننده راحت تر می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

 

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد

برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>آکادمی مرداد<< کلیک کنید


عکاسی ماکرو انتزاعی ,عکاسی ,بیننده ,قوانین ,عکس‌های ,عکاسی انتزاعی ,عکس‌های انتزاعی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولیدکننده گریتینگ گالوانیزه 09189880073 فلزیاب تصویری 09102191330 کلش آف پنهان کردن یک عشق، یعنی اوج ویرانی وب فول رایگان تازه های افزونه و قالب وردپرس فارسی تغذیه گیاهان آکواریومی بهترین سایت