همه چیز شما باید در مورد تصفیه آب با اشعه ماوراء بنفش بدانید

تعدادی از عوامل به منظور ایجاد اشعه ماوراء بنفش یک وسیله برتر تصفیه آب برای سیستم های برداشت باران است. اشعه ماوراء بنفش قادر است از بین برود [اشعه ماوراء بنفش عملا نابود نمی شود، بلکه باکتری ها را غیرفعال می کند، توجه داشته باشید) انواع باکتری ها را مشاهده کنید. علاوه بر این، اشعه ماوراء بنفش به سرعت بدون استفاده از گرما یا مواد افزودنی شیمیایی که به راحتی ترکیب آب را تغییر می دهند، بدون عارضه ضد عفونی می کنند.

  

آشنا ترین بخش طیف، یک گروه باریک از طول موج های قابل مشاهده برای چشم انسان است. گروه دیگری با طول موج کوتاهتر از نور مرئی و برای چشم قابل مشاهده نیست، بخش فراوانی طیف است. اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث تغییر در ماده زنده شود. اشعه خورشید باعث آفتاب سوختگی می شود. ریه ها از یک مشعل جوش چشم های محافظ ناظر را می پوشانند. طیف فرابنفش شامل طول موج های 2000 تا 3900 واحد انستروم (Å) می باشد. یک واحد یک ده میلیاردم متر است. محدوده 2000 تا 3900 Å ممکن است به سه بخش تقسیم شود:


ظریف تجارت اشعه ,بنفش ,ماوراء ,مشاهده ,تصفیه ,اشعه ماوراء ,ماوراء بنفش ,قابل مشاهده ,بنفش بدانید ,مورد تصفیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شاپرک و روزهای رنگارنگ تو بهترین خرید رو از ما داشته باش سایت مناقصات الان بخر تحویل بگیر janokherad.rozblog.com Legacy ساتکست منبع متن آهنگ اسنپ،تپسی،ماکسیم،ویزفارسی مرکز تعمیرات تخصصی سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ، تعمیرات لپ تاپ